پارکت لمینت

پارکت لمینت ها کف پوش هایی از جنس چوب هستند که در کف خانه و پذیرایی و ساختمان استفاده می شوند. پارکت لمینت ها تنوع رنگی بسیار بالایی دارند که در قسمت پایین میتوانید بطور کامل آنها را مشاهده کنید.برندهای متنوع داخلی و خارجی تولید کننده وجود دارند که در ادامه به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت.

قیمت پارکت لمینت

قیمت پارکت لمینت 435 تومان تا 470 تومان بر حسب متر مربع می باشد.

قیمت پارکت لمینت به عوامل مختلف بستگی دارد . این رنج قیمت شما میتوانید پارکت لمینت های با کیفیتی را تهیه نمایید.

پارکت لمینت قیمت

اصولا قیمت پارکت لمینت به کیفیت موادی که در آن استفاده میشود بستگی دارد . در این میان میتوان با خرید از مراکز اصلی با قیمت مناسب اقدام به خرید به صرفه نمایید.

قیمت پارکت لمینت ضد آب

قیمت پارکت لمینت ضد آب 435 تومان تا 470 تومان می باشد. توجه نمایید که جنس پارکت لمینت از چوب است و چوب نسبت به آب حساسیت بالایی دارد .و در صورتی که بطور کامل داخل آب قرار بگیرد ممکن است آسیب ببیند . اما شستن و یا دستمال و طی نمدار کشیدن روی آن آسیبی به آن وارد نمی کند.توجه نمایید که مغز hdf از محکم ترین نوع چوب است و نسبت به آب مقاومت بسیار بالایی دارد و امکان اسیب در برابر اب را ندارد .

قیمت پارکت چوبی با نصب

قیمت پارکت چوبی با نصب .قیمت هر متر مربع پارکت 435+55تومان هزینه نصب هر متر مربع.توجه نمایید که مبلغ خرید ثابت می باشد . و قیمت نصب معمولا بر حسب هر متر مربع 55 هزار تومان است که این مبلغ ممکن است کمتر یا بیشتر نیز شود و کاملا بستگی به مسیر و میزان و متراژ کار شما دارد.

در قسمت وبلاگ سامان پروفیل آموزش کامل نصب پارکت لمینت را قرار داده ایم.پس از مشاهده این فیلم در صورت داشتن هر سوال میتوانید.با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

ضخامت و نحوه نصب بسیار مهم است در قسمت زیر شما پارکت لمینت لوکس را مشاهده میکنید که پس از نصب شیار های بین دو تیکه غیر قابل مشاهده هیتند و این دلیل و نشانه کیفیت بالای میباشد.

پاسخ این سوال پارکت چوبی متری چند؟ هر متر مربع 435 .اما مبلغ نصب حدودی و بر اساس توافق با نصاب می باشد.

همان طور که در فیلم بالا مشاهده کردید.پس از اتصال دو تیکه از پارکت ها هیچ شیاری بین آنها قابل مشاهده نیست و این دلیل بر کیفیت بالای پارکت لمینت ها می باشد. این موضوع باعث یکدست دیده شدن پارکت ها در محیط خانه می شود.

لمینت کف خانه چطوری حساب میشه؟

  • سوال بسیاری از مشتریان نحوه محاسبه لمینت کف خانه است .که در این قسمت میخواهیم نحوه محاسبه آن را به شما آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی آن را محاسبه و تخمین قیمت نمایید.

لمینت کف

لمینت کف خانه بصورت متر مربعی به فروش می رسد. میخواهیم این موضوع را با بیان یک مثال بیان کنیم .

فرض کنید میخواهید یک اتاق 4*5 متر را پارکت لمینت کنید. اندازه این اتاق برابر با 4*5=20 میشود .

حالا کافی است 20 متر را در قیمت یک متر مربع پارکت ضرب کنیم. 20*435 =8/700/000 تومان هزینه خرید لیمنت کف خانه خواهد شد.

در صورتی که این مبلغ بالا است میتوانید از کفپوش پارکت استفاده کنید قیمت پارکت به دلیل پی وی سی بودن قیمتش پایین تر است.

لیمنت کف و اجزای آن؟

لمینت کف یا به عبارتی (laminate flooring) معمولاً از ۴ لایه ساخته می‌شود که به تشریح هر کدام می‌پردازیم.

لمینت کف ساختمان

1-لایه رویه :

این لایه که به لایه محافظتی معروف است از جنس مواد پلاستیکی و پی‌وی‌سی ساخته می‌شود اصطلاحاً به آنها مواد ملامینی و یا آلومینا گفته می‌شود این مواد در برابر خراش ساییدگی و آب مقاومت بالایی دارند.و به همین منظور در پارکت لمینت ها استفاده می شود.

علاوه بر آن در کیفیت و شفافیت لمینت کف ساختمان تاثیر مستقیمی دارد لمینت‌ها به دلیل اینکه در معرض مستقیم رفت و آمد هستند اگر کیفیت خوبی نداشته باشد ممکن است.

پس از چند سال معمولا این زمان بیش از ۵ سال می‌باشد دچار ساییدگی شوند اما پارکت لمینت برند خوب دچار این ساییدگی نخواهد شد یا زمان آن بیش از ۱۰ سال خواهد.

2- لایه دکوراتیو :

این لایه که زیر لایه اول قرار می‌گیرد طرح و رنگ اصلی پارکت کف خانه را تشکیل می‌دهد و همان رنگی است که ما پارکت‌ها را می‌بینیم در واقع این لایه از جنس کاغذ رنگی می‌باشد که به رنگ‌های مختلف همچون رنگ چوب رنگ روشن رنگ گردویی و سایر رنگ‌ها موجود می‌باشد.

3-لایه هسته :

این لایه اصلی‌ترین قسمت پارکت کف می‌باشد این لایه روی قیمت پارکت لمینت تاثیرگذار است و کیفیت نهایی پارکت لمینت را مشخص می‌کند . لایه هسته

از دو نوع چوب تشکیل می‌شود.

  1. چوب HDF ( چوب فشرده )
  2. MDF

اکثراً با چوب ام دی اف آشنا هستید و این چوب را دیده‌اید اما چوب hdf نسبت به ام دی اف قیمت و کیفیت بالاتر و همینطور استحکام بیشتری دارد.

از این رو قیمت hdf نیز بالاتر هست و همین موضوع باعث فزایش قیمت پارکت لمینت HDF نسبت به MDF می‌شود.

لذا در هنگام خرید پارکت لمینت به این موضوع توجه کنید که چوب آن از چه نوعی است زیرا این عامل اصلی کلیک شدن پارکت لمینت ها به یکدیگر است.

4-لایه پشتیبان :

این لایه به طور کلی از نفوذ رطوبت و آب به درون پارکت لمینت‌ها جلوگیری می‌کند و باعث صاف شدن و همینطور افزایش مقاومت پارکت کف خواهد شد

خرید اینترنتی پارکت لمینت

برای خرید اینترنتی پارکت لمینت می‌توانید از طریق سایت سامان پروفیل اقدام به مشاهده قیمت کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید قبل  با کارشناسان ما تماس گرفته و پس از پرسیدن سوالات اقدام به خرید نمایید تمامی پارکت‌های موجود در سایت از برند لوکس وود می باشند و با گارانتی و ضمانت به فروش می‌رسند علاوه بر این شما می‌توانید از طریق سایت‌های همانند دیجی کالا و ترب و سایر فروشگاه اینترنتی اقدام به خرید نمایید.

فروش آنلاین پارکت چوبی

تمامی قیمت‌های درج شده در سایت به روز می‌باشند و شما می‌توانید  اقدام به خرید نمایید. فروش آنلاین پارکت چوبی امکان ارسال به تمامی نقاط را دارد و محصولات شما اگر در تهران باشید در کمتر از چند ساعت به دستتان خواهد رسید در صورتی که در شهرستان‌ها باشید محصول خریداری شده شما در کمترین زمان از طریق باربری ارسال خواهد شد هزینه باربری به عهده مشتری می‌باشد.

علاوه بر این ما در فروش آنلاین پارکت چوبی شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا بار مشتریان از طریق اسنپ و سایر وسایل نقلیه به هر نقطه‌ای ارسال شود.

فروش پارکت چوبی کف ساختمان

خرید پارکت لمینت ارزان

معمولا همه به دنبال مرکزی هستند که بتوانند خرید پارکت لمینت ارزان را آنجا انجام دهند خرید از مراکز اصلی باعث خرید به صرفه و کاهش هزینه‌های خرید خواهد شد.

به راحتی می‌توانید قیمت‌های موجود در سایت های مختلف را با هم مقایسه کنید و همینطور از مراکز فروش استعلام قیمت کنید تا بتوانید خرید پارکت لمینت ارزان را انجام دهید. ما در سامان پروفیل تولید کننده پارکت لمینت لوکس وود هستیم آن را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و گارانتی ارائه می‌کنیم در فیلم زیر می‌توانید انبار و تخلیه بار در سامان پروفیل را مشاهده نمایید.قیمت های ما به دلیل عرضه بدون واسطه و مستقیم قیمت های مناسبی است.و شما میتوانید قیمت ما را با سایر مراکز حضوری و آنلاین مقایسه نمایید.

لمینت کف به دلیل زیبایی که به ساختمان می‌بخشد استفاده زیادی دارد و سعی کردیم با خرید پارکت لمینت ارزان در کنار شما باشیم.

پرفروش ترین رنگ پارکت لمینت

1- رنگ سفید روشن

2- رنگ طرح چوب

3- رنگ گردویی

از پرفروش ترین رنگ های پارکت لمینت در فروشگاه سامان پروفیل می باشد. رنگ سفید با تمامی مدل ها و طرح ها قابلیت هماهنگی و ست شدن دارند. رنگ چوب و گردویی رنگ های طبیعی هستند که معمولا در دکوراسیون داخلی استفاده زیادی دارند.

لمینت کف عایق است؟

سوال بسیاری از خریداران لمینت کف این است که آیا این لایه عایق محسوب می‌شود؟ در پاسخ باید بگوییم لمینت کف همانطور که در بالا گفته شد می‌تواند مانند یک عایق صوتی و حرارتی عمل کند از این رو لمینت ساختمان انتخاب مناسبی برای خانه‌هایی است که مشکل صدا دارند.با نصب لمینت کف علاوه بر زیبایی مشکل صوتی  نیز رفع خواهد شد.

لمینت کف منزل و جابجایی آن !

برخی از افراد در منازل ممکن است  مدت زیادی ساکن نباشند و یا در آن منزل مستاجر باشند ویژگی خوبی که لمینت کف منزل دارد این است که به صورت کلیکی با یکدیگر متصل هستند.

و مستقیماً با چسب یا وسیله دیگری به کف و زمین متصل نمی‌شوند از این رو در صورت جابجایی به راحتی از هم جدا شده و می‌توانید آن را به جای دیگر منتقل کنید

فروش پارکت لمینت

فروش پارکت لمینت به روش های مختلفی انجام می شود اگر شما به دنبال خرید با قیمت مناسب هستید. کافی است قیمت را در سایت های مختلف بررسی و سپس اقدام به خرید نمایید. یکی از مزایای خرید اینترنتی پارکت چوبی کف پذیرایی این است که شما در همه سایت های فروش قیمت و رنگ محصول را مشاهده میکنید. و میتوانید خرید به صرفه و ارزان داشته باشید.

علاوه بر این روش میتوانید بصورت حضوری نیز به فروشگاه های فروش پارکت لمنیت مراجعه و اقدام به خرید کنید.

کفپوش لمینت نسبت به کفپوش پی وی سی ثیمت بالاتری دارد و این به دلیل استفاده از چوب در این محصول می باشد.

مدل پارکت لینت تاثیری در قیمت ندارد . و قیمت ها اصولا بر اساس طرح کلی می باشد.پارکت لمینت برجسته معمولا نسبت به طرح صاف قیمت بالاتر و بیشتری دارد.

رنگ بندی پارکت لمینت

رنگ های پارکت لمینت بسیار زیاد است و ما در فروشگاه سامان پروفیل بیش از 20 رنگ و طرح مختلف و متنوع داریم. رنگ بندی ها را میتوانید در ابتدای این صفحه مشاهده کنید.

علاوه بر این رنگ پارکت ممکن است خیلی بیشتر از این هم باشد. و بستگی به برند پارکت لمینت دارد. در صورتی که رنگ مورد نظرتان از قیمت بالا پیدا نکردید میتوانید از فروشگاه های دیگر تهیه نمایید و یا رنگ مورد نظرتان را طریق واتساپ یا روبیکا موجود در سایت برای همکاران ما ارسال و محصول خود را تهیه نمایید.

چطور به سایتتون اعتماد کنیم؟

یکی از مهم ترین موارد اعتماد مشتریان به فروشگاه می باشد. همانطور که میدانید فعالیت در فضای اینترنت نیاز به دریافت مجوزهایی می باشد.که هر کدام از این مجوزها نیاز به ارائه مدارک و گواهی هایی برای دریافت دارند.

ما در سامان پروفیل تمامی مجوزهای مورد نیاز برای سایت فروشگاهی را دریافت و با مستندات در اختیار مشتریان قرار میدهیم که با خیالی آسوده خرید نمایید.

 

هر فروشگاه اینترنتی معتبر باید دارای پروانه اینماد باشد.گرفتن نماد اینماد نیاز به پروسه خاصی دارد که مدارک کسب و کارها در آن بررسی و درصورت تایید میتوانند این مجوز را دریافت نمایند.

مجوزهای فروشگاهی ما در صفحه اول قابل مشاهده و استعلام میباشد. تمامی این موارد به جهت داشتن خرید مطمئن برای مشتریان گرامی میباشد.

فروشگاه سامان پروفیل به درگاه های بانکی بانک ملت متصل است.برای گرفتن این درگاه کلی مجوز برای کسب و کار نیاز هست . بخاطر همین اکثرا فروشگاه ها از درگاه واسط استفاده میکنندنه درگاه اصلی بانکها.بنابراین با خیالی راحت میتوانید اقدام به خرید کنید.

خرید حضوری

سعی کرده ایم تمامی مجوزها برای خرید آنلاین را برای مشتریان قرار دهیم.

علاوه بر فروشگاه اینترنتی .میتوانید برای خرید حضوری نیز به انبار سامان پروفیل مراجعه نمایید.

4 نظر در “پارکت لمینت /قیمت و خرید پارکت چوبی ارزان کف خانه و ساختمان

  1. خانم سلطانی گفت:

    با سلام پارکت لمینت هاتون گارانتی داره ؟ گارانتی تحت چه شرایطی هست؟

    1. 13 گفت:

      با درود احترام بله گارانتی کتبی بهتون ارائه میشه.در مورد شرایط گارانتی با پشتیبانی و شماره های موجود تو سایت تماس بگیرید اطلاعات دقیق در اختیارتون قرار میدن

  2. الهام کشاورز گفت:

    سلام قیمت پارکت لمینت 435 برای هر ورق گذاشتین ؟؟

    1. 13 گفت:

      سلام قیمت بر حسب متر مربع می باشد.در قسمت هر محصول نحوه محاسبه رو توضیح دادیم.اگر متوجه نشدین با شماره های موجود تو سایت تماس بگیرین تا خدمتتون توضیح بدن نحوه محاسبه رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *