قیمت ماربل شیت

قیمت ورق ماربل شیت 950 تومان در ابعاد 280*120 می باشد.

  • ورق ماربل 950 تومان ابعاد 280*120
  • ورق طرح سنگ 950 تومان ابعاد 280*120
  • ورق ماربل 220 تومان ابعاد 120*60
  • ورق  طرح سنگ 220 تومان ابعاد 120*60
  • قیمت بین کابینتی ماربل 220 هزار با ابعاد 60*120
  • جهت بین کابینی از ابعاد 60*120 استفاده میشود

توجه نمایید که قیمت ها برای هر ورق در اندازه 280*120 ذکر شده است و تفاوت طرح و مدل دیوارپوش سنگ مصنوعی یا همان ورق طرح سنگ تفاوت قیمتی ایجاد نمی کند.تمامی محصولات با ضمانت و به صورت مستقیم از شهرک صنعتی به تمامی نقاط کشور در کمترین زمان ارسال می شود.ارسال در شهر تهران بصورت 2 ساعته و در کمترین زمان ممکن و برای شهرستان ها در همان روز ارسال خواهد شد. در صورت نیاز میتوانید بصورت حضوری به انبار سامان پروفیل در شهرک صنعتی چهاردانگه مراجعه و اقدام به تهیه حضوری ماربل شیت نمایید.

مورد لازم به ذکر در مورد قیمت دیوارپوش طرح سنگ اندازه های این ورق ها می باشد .که معمولا عرض ورق ماربل شیت بصورت استاندارد 122 می باشد.

خرید ماربل شیت

برای خرید ماربل شیت کافی است محصول مورد نظرتان  انتخاب کرده و وارد صفحه خرید شوید.تا خرید شما تکمیل گردد.

لازم به ذکر است سامان پروفیل محصولات خود را بصورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می‌رساند و همین امر باعث رسیدن محصول با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان می‌شود. اگر برای خرید ماربل شیت نیاز به مشاوره دارید.

در صورتی که خودتان تمایل به نصب دارید آموزش نصب ماربل شیت را مشاهده نمایید. در این آموزش سعی کردیم با فیلم و توضیحلات نحوه نصب را بطور کامل آموزش دهیم.

می‌توانید با شماره  09122091251   تماس گرفته و راهنمایی لازم را در این زمینه کسب کنید. علاوه بر خرید آنلاین می‌توانید به صورت تلفنی نیز اقدام به خرید نمایید برای این منظور کافی است که محصول مورد نظر را از طریق تماس یا یکی از موارد چت آنلاین در گوشه پایین سمت راست سایت برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا محصول شما در کمترین زمان ممکن ارسال گردد.

دیوارپوش طرح سنگ

  •  پشت تلویزیون
  • دیوارپوش بین کابینتی (ماربل شیت آشپزخانه)
  •  حمام
  •  سرویس بهداشتی
  • راهرو آپارتمان و اتاق لابی
  • آسانسور (داخل کابین آسانسور و ورودی)

PVC marble sheet. It is mainly made of stone powder (calcium carbonate powder) and plastic (PVC resin)

ترجمه : ورق ماربل شیت  عمدتا از پودر سنگ (پودر کربنات کلسیم) و پلاستیک (رزین پی وی سی) ساخته شده است

ماربل  تی وی وال

سنگ مصنوعی تی وی وال

 مشاهده ایده های جذاب پشت تی وی

سنگ مصنوعی پشت تلویزیون

ماربل شیت بین کابینتی

اصلی ترین استفاده ماربل ها در ابتدا استفاده در اشپزخانه بود و به ماربل شیت بین کابینتی معروف بودن .بعدها در قسمت های دیگر منزل هم کاربردهای خودشان را پیدا کردند. دلیل آن هم زیبایی این کاربل های طرح سنگ مصنوعی بود.

  • قیمت مناسب
  • نصب آسان و سریع
  • تنوع بالا
  • انعطاف پذیری

طرح سنگ مصنوعی آشپزخانه

همه این موارد باعث شده که از این دیوارپوش طرح سنگ مصنوعی در اغلب دیوارها برای زیبایی استفاده شود.

ماربل شیت های بین کابینتی در دو اندازه زیر به فروش می رسند.

قیمت ماربل شیت بین کابینتی

  • قیمت بین کابینتی 120*60 برابر 220 هزار تومان
  • قیمت  بین کابینتی 120*280 برابر 950 هزار تومان

ماربل شیت طرح سنگ

معمولا هر دو اندازه خریداری می شود.اما توصیه ما در خرید ماربل شیت بین کابینتی اندازه 120*60 است .زیرا این سایز نیاز به برش جداگانه ندارد. و این سایز قابل استفاده بدون نیاز به برش است.

ماربل شیت بین کابینتی

ماربل شیت حمام

سوال بسیاری از استفاده کنندگان دیوارپوش این است آیا می‌توان از ماربل شیت حمام استفاده کرد و امکان آسیب دیدن وجود ندارد؟

از این دیوارپوش‌ها هم می‌توان در کف هم دیواره‌های حمام استفاده کرد. زیرسازی این پوشش با استفاده از چسب‌های ماستیک می‌باشد که ضد آب هستند و احتمال آسیب در برابر آب ندارند.

خرید ماربل شیت حمام

مهم ترین مورد زیرسازی و نصب صحیح ماربل شیت حمام می‌باشد که تاثیر بسیار بالایی در ماندگاری و استحکام دیوارپوش‌های طرح سنگ در حمام دارند.

اصولا توصیه میشود از ماربل شیت حمام در دیواره های حمام استفاده شود.هر چند استفاده در کف حمام رایج است.امام در کف بهتر است از کاشی و سرامیک ها استفاده شود دلیل آن هم احتمال اسیب در کف حمام به دلیل قرار گرفتن اشیا سنگین می باشد.

قیمت ماربل شیت حمام

دلیل استفاده زیاد از ماربل در حمام چیست؟

دلایل زیادی برای این مورد وجود دارد.اما دو مورد را میتوان مهم ترین دلیل برای استفاده از این نوع دیوارپوش دانست.

زیبایی و تنوع بالا

ماریل ها تنوع بسیار بالایی دارند.این تنوع و رنگ بندی بالا باعث استفاده زیاد از ماربل شیت حمام شده است.

دیوارپوش طرح سنگ

نصب آسان

این دیوارپوش ها به راحتی قابل نصب روی هر دیوار و کفی می باشند. و معمولا در بازسازی و زیبا سازی حمام از این دیوارپوش ها استفاده می شود. شما به راحتی میتوانید ماربل شیت را روی کاشی و سرامیک قدیمی خود نصب کنید.بدون آنکه فضای حمام شما کوچکتر شود و یا اینکه نیاز به تخریب داشته باشید. به وسیله این نوع از دیوارپوش ها به راحتی میتوانید دکوراسیون داخلی حمام خود را تغییر دهید.

ماربل شیت سرویس بهداشتی

شاید دیده باشید که برخی منازل از ماربل شیت سرویس بهداشتی نیز استفاده می‌کنند این طرح‌های زیبای خاص به سرویس بهداشتی میبخشد.

دیوارپوش ماربل شیت

دیوارپوش ماربل به دلیل اینکه طرح‌های مختلف و جذاب زیادی دارد. از  این دیوارپوش‌ها  می‌توان در کف و هم دیوارهای سرویس بهداشتی  استفاده کرد.

دیوارپوش طرح سنگ توالت

اصولا برای سرویس بهداشتی میتوان در کف و دیواره ها استفاده نمود اما توصیه ما به این است که در کف از سرامیک استفاده شود.و همچنین در بازسازی میتوانید به راحتی از این ماربل شیت ها استفاده کنید.

دیوارپوش طرح سنگ دستشویی

سرویس بهداشتی به دلیل اینکه در معرض آلودگی ها است و معمولا با مواد اسیدی و پاک کننده قوی شسته می شود .در کف استفاده از سرامیک بهتر است .جنس ماربل شیت سرویس بهداشتی از پلاستیک پی وی سی و پودر سنگ است.همچنین این ماربل شیت ها به راحتی قابل شستشو هستند.

خرید دیوارپوش سرویس بهداشتی

دیوارپوش طرح سنگ راهرو و آسانسور

یکی دیگر از استفاده‌های ماربل شیت آسانسور است که طرح سنگ مصنوعی را می‌توان در داخل کابین آسانسور و یا سالن آسانسور از آن استفاده کرد  نصب تمامی ماربل‌ها یکسان است و با استفاده از چسب ماستیک انجام می‌شود.

خرید ماربل شیت اسانسور

ماربل طرح سنگ قابل استفاده در آسانسور و راه رو طبقات است.و بستگی به نیاز میتوان در هر محیطی استفاده کرد.معمولا برای داخل کابین به دلیل سبک بودن و انعطاف پذیری و برش ساده از ماربل شیت استفاده میگردد.

خرید دیوارپوش راهرو

در کف راه رو ها به دلیل رفت و آمد زیاد نیاز هست از سنگ و سرامیک اسفاده شود تا در اثر گذشت زمان و حمل اقلام سنگین بهتر است . ممکن است ماربل ذر کف دچار آسیب شود . اما برای دیواره های آسانسور و راه روها پیشنهاد مناسبی است.

خرید ماربل شیت راهرو

ماربل شیت ها بهترین گزینه برای بازسازی راه روها و آسانسورها هستند زیرا نیاز به تخریب بنای قدیمی ندارید و به راحتی میتوانید ماربل جدید را روی طرح قدیمی نصب کنید. از این رو استفاده از دیوارپوش  ماربل بسیار زیاد شده است . و با استقبال زیادی از طرف مصرف کنندگان مواجه شده است.

خرید ماربل شیت راه رو

ماربل شیت ارزان

ماربل شیت ارزان با خرید مستقیم و بدون واسطه امکان پذیر است.

با خرید از مراکز اصلی فروش دیوارپوش میتوانید ماربل با بهترین قیمت را تهیه نمایید.

سوال بسیاری از مشتریان این است که آیا کیفیت ماربل شیت ارزان پایین تر است.

قیمت مناسب دلیلی بر کیفیت پایین تر نیست .زیرا شما یک خرید بدون واسطه و بصورت مستقیم انجام می دهید.

خرید دیوارپوش ارزان

در صورت نیاز میتوانید بصورت حضوری اقدام به خرید ماربل نمایید.فروش ماربل ها بر اساس ورق می باشد.و معمولا 2 اندازه برای دیوارپوش ماربل وجود دارد.

ماربل با ابعاد 60*120 بدلیل اندازه کوچکتر ماربل شیت ارزان تر نسبت به اندازه 120*280 بشمار می رود.

دیوارپوش طرح سنگ

سنگ‌های طبیعی به دلیل شکل زیبایی که دارند می‌توانند باعث زیباتر شدن منازل شوند اما گاهی اوقات امکان استفاده از سنگ طبیعی وجود ندارد و دلیل آن هم ممکن است متفاوت باشد اما عمده دلیل آن قیمت خیلی بالای سنگ طبیعی است.

ماربل شیت طرح سنگ

و معمولا از دیوارپوش طرح سنگ استفاده می‌شود این دیوارپوش‌ها به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ و مهم تر از همه نصب آسان و فوری توانسته مشتریان زیادی داشته باشد.

جنس این دیوارپوش طرح سنگ از پودر سنگ و پی‌وی‌سی است و قابلیت استفاده در تمامی محیط‌ها را دارد.

به عنوان مثال در محیط آشپزخانه سرویس بهداشتی و همچنین اتاق تلویزیون می‌توان از دیوارپوش طرح سنگ استفاده کرد.

قیمت و ابعاد ماربل شیت

ماربل شیت در ابعاد

  • 60*120
  • 120*280

به فروش می‌رسد معمولاً از اندازه 60*120 ماربل شیت برای آشپزخانه و بین کابینت‌ها استفاده می‌شود قیمت و ابعاد ماربلشیت برابر 220هزار تومان است.

ماربل شیت 120*280 بیشتر برای حمام و سرویس بهداشتی و پشت تلویزیون استفاده می‌شود قیمت و ابعاد ماربل شیت 120*280 برابر 950 هزار تومان  برای هر ورق می‌باشد.

ماربل شیت‌ها در 2 اندازه ثابت تولید می‌شوند و قیمت آنها مشخص می‌باشد دیوارپوش ماربل تنوع بسیار بالایی دارند به گونه‌ای که شما می‌توانید هر رنگ و طرحی را متناسب با دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید اما بهتر است . قبل تهیه به طور کامل قیمت و ابعاد ماربل شیت مورد نیازتان را مشاهده و سپس اقدام به تهیه نمایید.

ماربل pvc

ماربل pvc به عنوان دیوارپوش طرح سنگ مصنوعی ز از آنها یاد می‌شود نام برده می‌شود به دلیل استفاده همزمان ترکیبی پلاستیک pvc و پودر سنگ ویژگی‌هایی دارد. ماربل pvc هماننده پلاستیک انعطاف و کشسانی قابل توجهی دارد و همین موضوع باعث شده تا خوبی روی دیوارهای قوس‌دار و زاویه دار نیز سوار شود.علاوه بر آن پودر سنگ استفاده شده در این دیوارپوش‌ها به آنها دوام و محکمی داده تا در برابر ضربه و حرارت مقاومت داشته باشند.اما طبیعتاً مقاومت سنگ را نخواهند داشت و از طرفی همانند سنگ شکننده آسیب‌پذیر نیستند.

ماربل pvc سبک وزن است و همین وزن کمترمی تواند وزن نهایی ساختمان را کاهش دهد و همین یک دستی و یک رنگی ماربل ها باعث استفاده زیاد از آنها شده است.

ماربل شیت ضد آب است؟

ماربل ها کاملا ضد آب هستند دلیل این امر هم جنس آنها  است همان طور که میدانید ماربل از پودر سنگ چسب و پی وی سی ساخته شده است .از این رو براحتی میتوانید آنها را بشورید و یا در محیط های مرطوب همانند سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید بدون آنکه اسیبی ببینند و یا به مرور زمان خاصیت خود را از دست بدهند. در فیلم زیر میتوانید ضد آب بودن ماربل ها را مشاهده کنید.

قیمت ماربل شیت دیجی کالا

سایت دیجی کالا برترین سایت فروشگاهی در ایران به شمار می رود که طیف وسیعی از محصولات را به فروش می رساند. شما میتوانید قیمت ماربل شیت دیجی کالا را با سایت سامان پروفیل مقایسه نمایید.ما در سامان پروفیل به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه سعی کرده ایم قیمت را با کمترین حاشیه سود به دست مشتریان برسانیم که شما میتوانید با مقایسه قیمت ها متوجه تفاوت قیمت محصولات ما شوید.

قیمت ماربل شیت ترب

علاوه بر دیجی کالا سایت ترب نیز یکی از فروشگاه های معتبر و بزرگ آنلاین برای فروش محصولات با قیمت مناسب میباشد. در سایت ترب به دلیل وجود تعداد زیادی از فروشندگان مشتریان میتوانند قیمت ها را مشاهده و اقدام به خرید با قیمت مناسب نمایند.شما میتوانید قیمت ماربل شیت ترب را با سایت سامان پروفیل مقایسه نمایید و خرید ماربل شیت با قیمت مناسب را انجام دهید.

چطور به سایتتون اعتماد کنیم؟

یکی از مهم ترین موارد اعتماد مشتریان به فروشگاه می باشد. همانطور که میدانید فعالیت در فضای اینترنت نیاز به دریافت مجوزهایی می باشد.که هر کدام از این مجوزها نیاز به ارائه مدارک و گواهی هایی برای دریافت دارند.

ما در سامان پروفیل تمامی مجوزهای مورد نیاز برای سایت فروشگاهی را دریافت و با مستندات در اختیار مشتریان قرار میدهیم که با خیالی آسوده خرید نمایید.

 

هر فروشگاه اینترنتی معتبر باید دارای پروانه اینماد باشد.گرفتن نماد اینماد نیاز به پروسه خاصی دارد که مدارک کسب و کارها در آن بررسی و درصورت تایید میتوانند این مجوز را دریافت نمایند.

مجوزهای فروشگاهی ما در صفحه اول قابل مشاهده و استعلام میباشد. تمامی این موارد به جهت داشتن خرید مطمئن برای مشتریان گرامی میباشد.

فروشگاه سامان پروفیل به درگاه های بانکی بانک ملت متصل است.برای گرفتن این درگاه کلی مجوز برای کسب و کار نیاز هست . بخاطر همین اکثرا فروشگاه ها از درگاه واسط استفاده میکنندنه درگاه اصلی بانکها.بنابراین با خیالی راحت میتوانید اقدام به خرید کنید.

خرید حضوری

سعی کرده ایم تمامی مجوزها برای خرید آنلاین را برای مشتریان قرار دهیم.

علاوه بر فروشگاه اینترنتی .میتوانید برای خرید حضوری نیز به انبار سامان پروفیل مراجعه نمایید.

18 نظر در “ماربل شیت /خرید دیوارپوش طرح سنگ مصنوعی /لیست قیمت 1403

  1. زهرا امامی گفت:

    سلام ماربل شیت بین کابینتی بین کابینتی میخوام ولی شما مشخص نکردین کدوم ماله کابینته؟؟

    1. 13 گفت:

      با درود و احترام . ماربل شیت ها تقسیم بندی خاصی ندارن و میتونید در هر محیطی که میخوایین استفاده کنید. و این تقسیم بندی که گفته میشه بین کابینی تقسیم بندی برای نوع کاربرد هست .جنس و اندازه و سایر موارد تفاوتی نداره.
      اما توصیه ما اینه اگه ماربل بین کابینتی میخوایین سایز کوچیک رو انتخاب کنید که نیاز به برش ندارن و یکدست و کامل توسط کارخانه برش داده شده.اگه سوال داشتین با شماره تماس موجود تماس بگیرین همکارانمون راهنمایی لازم رو انجام بدن

  2. جابر گفت:

    با سلام میخواستم ماربل شیت سفارش بدم. چرا پایینا کوچیکترن ولی قیمت یکی زدین؟؟ جنسشون فرق داره

    1. 13 گفت:

      سلام ماربل شیت کلا دو تا سایز داره یکی 120*60 و 120*280 قیمت ماربل شیت با سایز تغییر میکنه نه رنگ و طرح .اون مورد مربوط به تصاویر سایت هست و همه محصولا دو تا سایزشون موجود هست

  3. صاحب فران گفت:

    با سلام قیمت ماربل شیت 950 هزار تومانه؟؟ چرا سایت بالایی 1/200 گذاشته کیفیتش بهتره

    1. 13 گفت:

      با درود و احترام این مورد معمولا به قیمت گذاری و برند ماربل شیت داره .از نظر کیفی تقریبا در یه سطحن.سطح بالاتر قیمتش خیلی اختلاف داره

  4. اعظم گفت:

    سلام و درود لطفا جواب بدین .ماربل شیت رو میخوام روی سرامیک و کاشی نصب کنم حمام میخوام ماربل شیت بچسبونم باید کاشی کنده بشه؟؟؟

    1. 13 گفت:

      با سلام و احترام نیازی به کندن کاشی نیست با چسب روی کاشی چسبونده میشه. لطفا فیلم نصب ماربل شیت رو مشاهده کنید در این فیلم روی کاشی نصب میکنن.
      https://rlp-saeidi.com/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d9%84-%d8%b4%db%8c%d8%aa/

      اگه بعد دیدن فیلم سوال داشتین میتونین تماس بگیرین یا همین جا کامنت بزارین پاسخ داده میشه.
      سعی میکنیم در کمترین زمان ممکن پاسخ بدیم

  5. تینا گفت:

    سلام ماربل شیت رو متری چند نصب می کنید؟؟

    1. 13 گفت:

      درود برای نصب با نصاب هماهنگ کنید .هزینه نصب هر ورق بزرگ 550 و ورق کوچیک 4 ورق 500 تومان است.البته این قیمت تقریبی هست ممکنه کم یل زیاد بشه.قیمت مربوط به 1403 هست

  6. احمدپور گفت:

    ماربل شیت برای دیوار و کف حمام میخوام نصب کنم شما توصیه میکنید؟

    1. 13 گفت:

      درود بر شما انتخاب با خودتون هست .توصیه ما اینه در دیواره ها ماربل شیت کار کنید

  7. صابری گفت:

    سلام ازتون ماربل شیت خرید میخوام واسه دیوار آموزشگاه زبان نصب کنم . و ممکنه چند ماه دیگه جابه جایی داشته باشیم نمیشه با میخ نصب کنیم ؟

    1. 13 گفت:

      با سلام و وقت بخیر . اگه نمیخوایین با چسب به دیوار بچسبونین از پیچ های مخصوص ام دی اف استفاده کنید.این پیچ ها به ماربل شیت هاتون اسیب نمیزنه.بعد جابه جایی هم میتونین پیچ هارو باز کنید

  8. زاهدی گفت:

    سلام برا خرید ماربل شیت میتونیم حضوری بیاییم یا فقط فروش تلفنی دارید؟؟ از چندجا پرسیدم میگن اونایی که پشتشون زرد هست خوب نیستن

    1. 13 گفت:

      سلام فروش حضوری هم داریم از قسمت تماس با ما آدرس بلد و نشان و ادرس دقیق درج شده میتونید بصورت حضوری مراجعه کنید.در صفحه هر محصول فیلم همون ماربل شیت با عکس اضافه گذاشتیم میتونید مراجعه کنید .و فیلم کاملشو ببینید.در صورت نیاط بگین همکارانمون از قسمت پشت ماربل شیت براتون عکس ارسال کنن

  9. امامی گفت:

    سلام ماربل شیت براق هست یا مات؟

    1. 13 گفت:

      سلام ماربل شیت ها معمولا براق هستن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *